23 Eylül 2008 Salı

Başkan Nasihatı Lincoln'e Yaradı



Geçen sezonun ilk haftalarını saymazsak bir türlü kendisinden beklenilenleri yapamayan ve istenilen performansı sergileyemeyen Galatasaray'ın yıldız futbolcusu Lincoln'ün son günlerde yaptığı patlamanın arkasında Adnan Polat ile yaptığı görüşme olduğu iddia ediliyor..

Brezilyalı futbolcu, Uefa Kupasında oynanan Bellinzona maçı öncesi başkan Polat'la görüştükten sonra ligde ve kupa maçlarında gösterdiği performans ile adeta büyüledi.
Lincoln'ün performansı son maçlarda büyük çıkış gösteriyor. Sarı- kırmızılı takıma transfer olduğu ilk dönemlerde başarılı maçlar çıkartan ancak ardından kayıpları oynayan Brezilyalı futbolcu; Bellinzona ve Kocaeli maçlarında tekrar sahneye çıktı. Lincoln'ün bir anda gösterdiği bu büyük değişimin ardında ise başkan Adnan Polat'la yaptığı görüşme var. Bellinzona maçından önce İsviçre'de Lincoln'le özel bir toplantı yapan Polat, "Türkiye'ye geldiğin günden bu yana taraftarımız seni bağrına bastı. Kötü oynadığında bile alkışlandın. Hagi'den beri hiçbir futbolcumuz bu kadar ilgi görmedi. Yani Hagi'nin yeri sadece sana layık görüldü. Seni bu denli yüksek noktada gören taraftarı üzmeye hakkın yok" demişti. Bu sözler karşısında çok duygulanan yıldız oyuncu ise "Ben de taraftarlarımızı çok seviyorum. Sakatlıklarla ilgili sorunlar yaşamıştım ve zor toparlandım. Ancak bundan sonra benim günlerim başlıyor" dediği öğrenildi.Yıldız oyuncunun bu güzel futboluna devam etmesini futbolseverler olarak temenni ediyoruz.

0 yorum:

Blogger Templates by OurBlogTemplates.com 2007